Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA W 2 KROKACH!

 

1.

ZRÓB ZDJĘCIA

Jeżeli występuje problem z dostarczonym do Ciebie produktem zrób zdjęcia!

Wykonaj zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu najlepiej z różnych perspektyw, będziemy mogli wówczas lepiej rozpatrzeć Twój problem.

 

2.

NAPISZ E-MAIL

Napisz do Nas mail-a, podając w nim:

imię i nazwisko,

adres zamieszkania,

nr kontaktowy,

•  adres e-mail.

Opisz szczegółowo wadę, problem, wskaż numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu, wystąpienia wady oraz dołącz wcześniej wykonane zdjęcia. Wyślij!

Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie najszybciej, jak to możliwe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl